Chokladhjulet

Det blev inte så mycket yra i år inte. Dåligt väder, dyra biljetter satte stopp för det roliga. Men men har ju sett Rammstein, Lady Gaga live i år så jag är nöjd iaf.

Var på sista yrdagen med mor, far vi gick till tivolit och prövade vår lycka. Chokladhjul är ett måste fast än man vet att man inte kommer att vinna något. Testade en gång och jag vann 2kg Toblerone på första brickan som jag väljer!!! :D Blev så sjukt förvånad och glad, har aldrig någonsin vunnit på ett chokladhjul. Så yay för mig.


Har mött flera på stråket som frågat vad man ska göra eller hört av mamma att jag ska åka ner till Västervik och plugga 1 år. Alla är positiva, tycker det är modigt av mig att göra något sånt, frågar om jag är nervös.
Den värsta nervositeten har inte inträffat än, men den kommer när det är nära. Den börjar krypa sig fram nu med bara 1,5 vecka kvar tills jag ska börja resan neråt.
Men jag är mest spänd på hur det kommer att vara där, vilka mina klasskompisar är osv. Så det hjälper förstårs mig att våga ta steget att flytta härifrån. Det och att jag verkligen behöver en förändring i mitt liv, en nystart.
Något att se fram emot att få utveckla och förhoppningsvis plugga vidare, jobba med i framtiden.

Är så glad att jag har hittat den här utbildningen, det gör inget att det är så långt hemifrån. För det finns bussar, tåg, flyg så det går ingen nöd på mig. Plus att jag har nära till min kusin om jag skulle bli less eller fattig på helgerna. :P hehe


Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0