Sista dagen i Östersund

Åkte in till staden för att kolla på en ny mobil. Hade redan sett ut Sony Ericsson x10 xperia så den fick det bli. En stor tegelsten jämfört med min gamla men med finare finesser. 8 megapixel kamera, stor touchscreen. Mycket ovant att använda för övrigt, trycker fel hela tiden och utbrister panikartat; "Nej, gahhh, nej" hehe

När jag väl har börjat shoppa kan det vara svårt att sluta. Köpte vaniljparfym på Body Shop som doftar gudomligt. Min är ju snart slut så jag var ju tvungen att skaffa en ny lukt. Sen blidde det födelsedagspresent till Janni och inflytningspresent till Gabbe :P

Jag och Gabbe åt lunch på Tehuset för sista gången troligen om dom ska lägga ner det fiket. :( Trist för det är så bra där, dom hade tyvärr inga Dumlemuffins så vi var tvugna att fika på Törners. Men det gjorde ingenting, då har man sagt hej då till det fiket på ett tag också. hehe

Åkte hem till mig efter det och hängde mest, fixade donatbunfrisyrer. Jag var så sjukt nyfiken på min telefon så jag satt med den nästan hela tiden. Finns så mycket att lära, men har inte hittat hur man byter ringsignal till en vanlig låt. Irriterande. Hittar det inte någonstans, hjälp uppskattas. Laptopen är iaf fixad nu så sitter och knåpar med den nu. Men snart ska den också packas ner.

Tar en dag i sänder nu, annars blir jag så oerhört nervös och som sagt jag ska inte föreställa mig någonting för det blir ändå aldrig som man har tänkt att det ska bli.



Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0