Resväskan som väger bly..

Har verkligen packat ordentligt idag. Och det går åt massor av energi att göra det bära, leta, springa ner och upp för trappan. Stå och tänka efter vad det är jag ska ha med mig och vart dom grejerna är osv.

Jag har hittills fyllt en enorm resväska som nu väger bly, 3 blåa IKEA-kassar. Men jag ska försöka proppa ner mer i dom bara så dom blir lite svårare att bära. ^^ Vet inte hur jag skulle ha gjort om jag hade åkt själv jag hade säkerligen fått tvätta en massa, köpt kläder och saker där. Tack mamma&pappa!

När jag kände att jag hade fått nog med packandet så slog jag mig ner i soffan och kollade på Animal Planet. Djurräddarna i Philadelphia. Ett sånt bra, hemskt program om djur som plågas av sina ägare men som blir räddade av förståndiga och friska personer. Blir lika arg, förvånad över hur en människa kan göra något sådant mot ett djur. Ett snällt djur som bara vill ha ens kärlek, omtanke. Usch.

------------------------------------

På kvällen kom jag på att jag behövde ett pennfodral så jag satte i gång och letade. Efter en stund fick jag den smarta idén att sy ett själv. Hur stupid får man vara att leta när man kan skapa själv? Klippte sönder ett par jeans som jag aldrig använder, inte kommer att använda. Blev ganska nöjd men blir så less när jag måste tänka så länge på hur jag ska sy innan jag kan sätta fart. Därför ska det bli roligt att få lära sig hur man ska tänka när man gör mönster osv.

Inte länge kvar nu, känns overkligt fortfarande. Just nu ser jag mest fram emot att träffa släkten och mina kära kusin Janni. Var så oerhört längesedan som vi sågs att jag inte kommer ihåg när det var. Då är det illa, men det kommer att ändras nu när jag kommer att bo närmare. :)

Nu blir det till att sova, vila ut sig inför den sista packningsdagen, sista besöket på stan. :( Lite trist känns det ändå att lämna staden. Men men en helt ny by och stad finns att utforska. Here I come!


Din notering
Postat av: bela

sv: jag vet! det är för skamligt alltså! hur fan kan man förstöra kroppen så?

2010-08-11 @ 10:28:14
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0