Åland 10-17/7

Hade en underbar vecka på Åland. Skinande sol och 25-30 graders värme varje dag. Pappa fyllde 60 år när vi var där, blev överraskad med visit av Lasse&Karin och Marianne&Stefan + Maria. Inte ens jag hade någon aning om att dom skulle dyka upp utanför stugan med champange :P och på själva dagen fick han två korgar fulla med olika viner. Av oss barn, mor fick han en ny cykel som han använder idag till och från jobbet.

Syrran&Martin med deras busfrön var också med såklart. Jag fick leka en hel del med dom så jag blev alldeles slut. hehe

Hade jag inte nyligen gjort tatueringen skulle jag ha bott i vattnet för det var så olidligt varmt ibland men jag ville inte riskera något. Så badade bara litegrann och då försökte jag undvika att doppa ryggen xP Det gick rätt så bra. Blev så glad när jag såg att Marianne&Stefan kom för jag trodde att Janni skulle ha följt med men det blidde inte så hon var tvungen att jobba. :( Lite trist men nu när jag ska bo, plugga nära Lessebo så ska jag hälsa på. Måste göra det så Janni förvänta dig att jag ska dyka upp! :D

Köpte förstårs vit Toblerone och annat godis på båtresan hem. Nam Nam

En riktigt lyckad resa som jag inte kommer att glömma så lätt. God mat/dryck och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0