Gbg/Metaltown 16-20/6

Oerhört nöjd över att jag följde med till Göteborg. Kände dock att det blev för mycket för mina stackars fötter som inte är van att gå särskilt långt, mycke. Men fick se Rammstein och flera andra som var bra som jag inte hade någon aning om vilka det var ;P tex. Dream Evil som ska komma på yran i år och jag ska se dom!

Var på Liseberg en hel dag men kunde bara åka Balder en gång :( var så lång kö som vi inte orkade vänta i. Testade Kanonen också så sjukt läskig men rolig och häftig på samma gång. Den åkte vi 2-3 ggr. Sen hittade vi en favorit som vi åkte en massa kommer inte ihåg vad den hette men den var grym. Vi åkte Uppswinget flera ggr också, så härlig.

Träffade Isabelle det var riktigt trevligt, nästan precis som "the old days" ^^ Ska fösöka hälsa på eller jag ska nu när jag ska bo närmare i höst. Skön och mysig stad som jag tycker mer om än Sthlm. Även fast tjockholm har sin charm med. hehe

Det blir kanske till att gå på Metaltown nästa år för det var så trevligt, bra stämning. Rock on! Snygga kläder har dom, köpte ett rosa linne med döskallar på ^^ Var alldeles för snål för att köpa en metaltown tröja så det fick bli linnet som minne istället.

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0