Uppklarat..

En från skolan ringde mig idag och ville förklara några saker som jag hade undrat i ett mail. Hon hjälpte mig med csnblanketten som jag nu kan skicka in så jag får pengar när jag studerar :P

Sen så berättade hon när jag kan "checka" in mina grejer när jag kommer ner, om jag vill ha en annan tid så ska jag ringa husfadern ^^
Kommer att komma mer information senare, men nu behöver jag inte oroa mig för det längre. Känns bra att få det uppklarat så slipper jag tänka på det.

Mamma köpte en stor väska till mig igår som jag kan packa ner alla min kläder som jag ska ta med mig, en riktigt enorm väska. hehe Men den behövs ska packa ner det mesta som går ner i den.

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0