Aldrig tid..

Det händer så mycket här att jag inte har tid till att skriva lika mycket som jag skulle vilja. Jag tycker inte om huset som jag bor i och mina högljudda grannar. Ska flytta till ett annat hus, klarar inte av festandet som pågår nästan varje dag här. Seriöst! Förjävligt rent ut sagt. Aldrig en lugn stund, jag måste alltid vara beredd på att min granne kommer att starta en fest med dunkande musik, skrikiga gäster.

Jag har hört att det finns ett ledigt rum i ett annat hus så jag ska prata med Mats (husfar) och be om att få flytta dit istället.

Annars så rullar det på, har kommit så långt i sömnad att vi äntligen ska få rita, sy våran kjol. :) Hittade ett rutigt tyg på en second hand affär i byn som jag troligen kommer att använda till kjolen.

Det är jättegod mat här, i torsdags fick vi vaniljglass med kolasås till efterrätt :D Lyx!
Har blivit bundis med fyra tjejer som är trevliga, har samma humor som jag, två av dom bor i huset som jag vill flytta till.

Förra helgen var jag till Västervik, kollade vad som fanns där. Det fanns inte så mycket mest inredningsaffärer, tyg/garn butiker. Vilket är bra för oss som går textil linjen. Men så mycket shopping kommer det nog inte bli xP hehe

Får väl sy mina egna kläder ^^



Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0