Födelsedagshelg

Nu har jag varit dålig att blogga igen. Men antingen är jag för trött eller inte har tid och ibland funkar inte skolans trådlösa nätverk när jag väl ska börja skriva. :( Dåligt.

Tänkte att jag skulle berätta om min fantastiska födelsedagshelg 9/9-12/9 :P Som sagt har inte hunnit skriva om det än. Åkte till Gabbe&Tim i Norrköping för att spendera "min" helg där. Anlände med buss på torsdagkväll, så det blev inte så mycket gjort den kvällen. Såg idol, pratade och lekte med katterna :P

På fredagen var vi tjejer ute och shoppade, (Tim pluggade) jag hittade lila sammetsgardiner, en döskallelampa och införskaffade en lotion från Body shop som jag avgudar eftersom den affären inte finns i Västervik :( så måste passa på att handla när jag kommer till storstan. På kvällen besökte vi ett Salsa ställe, blev mycket osäker i början men efter ett tag lossnade det och blev riktigt roligt :)

Lördagen visade sig vara en tripp till Kolmården :D YAY! Så sjukt roligt att få åka dit igen, några år sedan sist. Vi såg alla djuren och självklart delfinshowen. Filmade en massa med min kamera som jag ikväll har redigerat så mycket nöjd med det. Det kryllade av folk, lite jobbigt att höra alla gnällande, gråtande ungar tur att man lätt blir distraherad av djur som är gulliga. Vid savannen så skenade noshörningarna omkring så att man kunde känna hur marken vibrerade en aning. Mäktiga djur :P Använde bilen i safarin och såg en massa djur bla. Lejon, hyenor, en varg som sprang bredvid bilen, björnar och det häftigaste av allt en giraff som inte hade någon brådska alls utan lunkade sakta framför bilen i flera minuter :P hehe 

Åt hembakad pizza på kvällen och såg Valentines day, myskväll. Mina ben var helt slut på kvällen, så det var skönt att få slumra in efter filmen.

Söndags morgonen bjöds det på tårta och tre presenter: ett par örhängen i form av rosa knappar, ett par svarta runda melerade örhängen och Graffiti nailtop som gör att nageln ser fläckig ut eller hur man nu ska beskriva det. Det ser coolt ut iaf, jävligt coolt! :P

Några timmar senare var jag tvungen att lämna Norrköping :( en väldigt lyckad helg som jag knappast kommer att glömma på ett bra tag. Tack Gabbe!


Nae, nu måste jag sova börjar bli pömsig. Har haft tvättkväll och nu är den klar och upphängd så jag kan sova, det ska bli riktigt skönt. Natti

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0