Framme i Gamleby

Kunde sova riktigt bra på nattåget fast än det var varmt och kvavt. Kom fram 1 timme försenat men det gjorde inget, det var nästan bra. Kustpilen från linköping och till Gamleby gick inte förren 9.12 och jag kom fram 7.00 :/

Så fick sitta och vänta jävligt länge, men jag hade mp3n med mig så jag lyssnade på skön musik. :)
Blev väldans trött när jag väl satt på Kustpilen att jag knappt kunde hålla mig vaken. Vilade ögonen ett par minuter, men det kändes som flera timmar.

Det värsta var att gå med packningen till skolan från tågstationen. Hade inte trott att mitt bagage var så tungt, höll på att stupa flera ggr. Fick stanna efter var tionde meter för jag inte orkade bära väskan längre utan att vila. Mardröm verkligen. Men jag tog mig till skolan iaf, kollapsade på sängen och låg en stund för att lugna nerverna och ta igen mig.
Duschade efter det och sedan gick jag till uppehållsrummet för att äta frukost/lunch. Sara var också där så vi snackade och såg reprisen av Let's Dance :D

Packade upp min väska och visade Sara mina julklappar. Startade upp datorn vilket gick rätt så bra faktiskt. Trodde den skulle vara jätte seg men det var den inte. Så yay för de! :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, slappa och läsa kanske. Ikväll ska vi nog om vi orkar koppla in PS3an och spela litegrann. ^^

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0