Fritt broderi

Segt internet igår så kunde inte skriva något. Började med fritt broderi igår, vi fick i uppdrag att leta upp en bild och göra om den i photoshop och sen brodera motivet.
Vi har inte någon redovisning så vi får helt enkelt hela terminen på oss att brodera den. :P Tror inte min kommer att ta så lång tid så jag kanske gör ett till motiv om jag tycker det är kul.

Hade en jätte flummig dag igår tillsammans med Matilda. Våran lärare i sömnad var inte där och vi behövde fråga henne lite saker innan vi kan gå vidare. Hon kommer tillbaka på måndag, drygt.
Så vi satt och skissade på våra tröjor, letade insperation. Slutade med att vi kollade in illustratörer på youtube osv.

Avundsjuka är en mycket stark känsla som oftast leder till hatkänslor. Kan inte fatta hur bra en del är på att illustrera, jag hatar dom. Själv är man extremt dålig på att rita, jag kan få värsta idén i huvudet som jag vill rita men jag kan inte alls få ner det på papperet. Min hjärna och hand vill inte sammarbeta. Morr.

Jaja, jag är väl bra på något annat antagligen. Det är iaf vad man brukar säga.

Spelade en massa Tekken igår också, tränade och kollade in en massa häftiga moves. Finns en tjej som är en robot som kan flyga och ploppa fram motorsågar ur armarna. :P Sjukt roligt, hon kan även ta av sig huvudet ge det till sin motståndare och spränga det. hehe

Brutalt spel, men otroligt underhållande.

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0