Kroki

Internet har inte fungerat som det ska på flera dagar nu, vet inte vad det är för fel. Men lärarna vet om det nu och ska åtgärda problemet. Andra saker som inte fungerar är torkrummets fläkt :S tur att jag inte behöver tvätta kläder just nu, tar ju timmar innan kläderna torkar. Det är halft stopp i handfatet och duschen i min korridors badrum. Suck. Mina grannar tappar hår så inn i helvete. Röda långa hår som ligger och flyter omkring när man ska duscha, eww!

Har haft en otroligt lugn helg, softat. Spelat Trivial Persuit, broderat och stickat och sett på film. Skön helg helt enkelt.


Fick veta idag att vi ska ha kroki imorn, dom som inte vet vad det är så kan jag berätta att man sitter flera timmar och ritar av en naken kropp. För att lära sig former osv. Så imorn ska vi ha en naken kvinna framför oss som vi ska rita av. Vi ska ha flera lektioner framöver och jag antar att vi ska ha en manlig model också.

Jag är verkligen inte bra på att teckna så ser inte fram emot morgondagen. Vi ska även visa upp det vi har ritat för varandra, usch vad jobbigt. Tycker verkligen inte att jag är bra på att rita, men men sånt man får ta.

Ska lägga mig snart för det ska tydligen vara sjukt jobbigt att sitta och teckna. Natti

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0