Lite tid

Krokilektionen var intressant, jobbig. Vi fick 7-5 min på oss att rita av modellen i olika poser först efter det skulle vi bara skugga, sudda fram en siluett. Emot slutet fick vi bara 2min-30sek på oss :O Det var sjukt jobbigt att försöka rita så fort och ändå få det att se ut som en människa. Jag fick reda på att jag kan rita hyfsat bra, jävligt nöjd med min insats. :)

På kvällen såg vi en film som jag inte kommer ihåg titeln på en komedi med Jonah Hill. Den var väl sådär vissa stunder så var den brilliant, men i övrigt rätt löjlig, blek.


Idag har vi haft mönsterkonstruktion ritade olika kragar, imorn blir det armar. Bara en massa ritande just nu, men ska försöka sy i trikå. Vi ska åka iväg till Söderköping och handla lite tyg på fredag så får se om jag hittar något roligt där som jag kan använda.

Ikväll såg vi Criminal Minds, How I met your mother och drack tandkräms-te :P Köpte ett nytt te i helgen med pepparmint smak som luktar och smakar tandkräm. Väldigt konstigt, det var inte särskilt gott men jag kanske vänjer mig. Annars kan jag ju bara ha tepåsar utspridda i rummet så det luktar fräscht! :P hehe 


Skönt att internet fungerar igen kan lyssna på Spotify utan att allt kraschar! Yay! Natti


Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0