Lördagsnöje..

Hände inte så mycket, var till sysalen och sydde klart babyunderkläderna som vi hade i uppgift att göra. Vi skulle sy dom på overlockmaskinen och jag hatar den och den hatar mig tydligen. Tyget glider oftast iväg och det går så fort att det är lätt att göra fel. Fick sprätta upp en massa och göra om, men men man lär sig av sina misstag som man brukar säga. Önskar bara att man kan skippa misstaget och istället lära sig på en gång. :P

Går åt tid och ork till att fixa sitt misstag och det är lätt att få dåligt självförtroende om det inte går bra. När man tappar sitt självförtroende så mesar man nästa gång man ska göra något och då går det inte alls. En ond cirkel helt enkelt. Suck.

Matilda lånade ut sin PSP en stund efter maten, spelade bowling. Vill utöka min konsolsamling med en PSP! Så roligt plus att det är så lätt att ta med sig överallt. Man behöver inte koppla in, bära på en flera kilo tung klump när man känner för att spela. :P hehe Men jag tror inte jag skaffar än på ett bra tag, har inga pengar till det ändå.

Såg andra X-Men filmen efter det, den är bra gillar Nightcrawler. Han är riktigt cool skulle också vilja kunna teleportera mig från ett ställe till ett annat. Fatta vad mycket tid man skulle spara! :D

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0