En ny teknik..

Jag får försöka skynda mig att skriva innan internet dör igen. Suck. Dom måste verkligen fixa det pronto det är riktigt drygt när det inte fungerar.

Vi har haft lappteknik på schemat idag, det ska vi hålla på med nu i 5 veckor. Vi ska jobba i par och göra en väggdekoration som kommer att pryda dagrummen. Jag och Sofi har fått Häggens dagrum att göra en dekoration till, en av dom svåraste. Vet knappt hur en hägg ser ut, någon annan som vet? Vi ska den här veckan sy klart några testlappbitar i olika tekniker, former och när vi kan det någorlunda ska vi börja designa.

Vet inte om vi ska låta det hänga kvar här sen eller hur det blir, men vi gör bara som vi blir tillsagda. Hade mönsterkonstruktion som jag trodde så vi började rita trikåliv. Alltså en tröja, skjorta eller linne i ett trikåmaterial, eftersom trikå är väldigt töjbart måste man också rita det på ett annat sätt. Mindre sömsmåner osv. :P

Efter middagen var jag nyttig och följde med på en promenad till ICA. Hm, det påminner mig om att jag måste köpa alvedon känner att jag börjar få "växtvärk" - benvärk

__________________________________________________________


Nehe, jag var inte snabb nog att skriva inlägget, får publicera det idag istället då. Suck.

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0