Andra gången..

Har nu ramlat för andra gången den här vintern, tänke skriva för i år men kom på att det är ett nytt år nu :P När jag och Sara gick till frukosten halkade jag till i backen ner från internatområdet och in på skolansparkering. Jag lyckades på något konstigt sätt förhindra att ramla ner på röven men fick istället framåtlutning och landade på ena knät. Hade hon inte hjälpt mig hade jag nog landat raklång på marken. Skrattade åt situationen hela vägen in till matsalen.

Fortsatte att rita mönster idag och började sy i trikå. Visserligen kunde vi inte själva bära det vi sydde om vi inte bantar ner oss till sizezero förstårs. hehe. Babybyxor var det vi fick sy, jätte jätte söta ^^

Efter middagen promenerade jag och Matilda (dom andra var tydligen för lata) till ICA, kunde hålla mig ifrån att köpa godis när jag var där. :) Jag kan tydligen behärska mig ibland. På kvällen visade Matilda sitt PSP, jag fick pröva att spela lite sen kom alla andra och vi såg två avnsitt av Criminal Minds.




Dagens låt

Vampire Weekend - Run

Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0