Worgen

I söndags hälsade jag på Bokan och spelade tekken 6, det gick väl sådär vi låg ungefär lika i vinster. Kan erkänna att jag var lite sämre, men ni vet hur killar är? Duktiga på nästan alla spel, jävla fusk. Vi såg också på en otroligt sjuk animerad serie Archer. Orkar inte förklara vad den handlar om ni får kolla upp det själva. :P

Sen har jag fått låna min brors (Christer) wow-konto för att lvla upp en worgen. :P Så jag har bara suttit inne och gjort de sen i måndags, fan vad fort man lvlar (30 nu)...mycket roligare nu när dom har gjort nya quest så man slipper göra samma igen för femtielftegången. Det är riktigt häftiga quest dom har skapat också, tror dom har tänkt efter lite.

Ska spela lite mer idag tills bror kommer hem sen ikväll blir det födelsedags-smörgåstårta för min andra bror (Claes). Han önskar oftast att min mamma ska göra den supergoda smörgåstårtan när han fyller år. Och det tackar vi honom för, vi alla älskar den. Sjukt gott! :D

Bara 3 dagar kvar tills jag ska åka till skolan igen om jag räknar med den här dagen. Var nära på att skriva åka hem :/ det har blivit mitt hem nu eftersom alla mina saker och sysselsättning är där. Men det känns ändå konstigt att kalla det hem.
Jag vill åka ner men ändå inte, lite orolig angående tågresan. Det borde inte var något problem att åka härifrån och ner till linköping men man vet ju aldrig. Tänk om man fastnar mitt ute i ingenstans? Hemska tanke.


Din notering

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0