Linkin Park konsert.

Jag gjorde något väldigt impulsivt idag som jag inte vet om jag kommer ev. att ångra framöver när jag inser att jag inte har riktigt råd.

Jag beställde 2 biljetter till Linkin Park konsert den 14/6 i Globen. Sist jag och Janni skulle gå på deras konsert som dom hade i Sverige var vi så sega att alla biljetter hann ta slut så den här gången ville jag inte att det skulle hända så jag slog till! Har velat sett dom i flera år live och nu när dom äntligen kommer till Sverige igen så måste jag ju se dom!

Janni vet inte ens om hon kan gå så får se hur det blir med det, men jag kan säkert hitta någon annan som kan gå om inte hon kan.

Så sjukt glad att jag har biljetter till något som jag har drömt om att få uppleva, jag är inte ett så stort fan av LP som jag var förut tyvärr men det kan inte hjälpas. Dom kommer alltid att ligga högst upp på listan att se live iaf!




Glad i hela själen! (förutom den ekonomiska delen) ^^

Din notering
Postat av: Gabbe

Jag kan gå med dig om hon inte kan...;)

2011-03-22 @ 08:01:13
Postat av: carro

Åh, vad snällt av dig! :D hehe

2011-03-22 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0