Saker som har hänt..

Ursäkta den dåliga uppdateringen, har inte haft lust, ork eller tid att skriva.
Sammandrag av saker som har hänt den senaste tiden:

Sportlov - spenderade lovet mestadels hos Sara resten av tiden hos min syrra. Det var trevligt, åt god mat, shoppade och träffade mor och far. Plus käkade lunch på IKEA ^^

Skridskoåkning - Fick tillfälle att låna ett par skridskor, åka tillsammans med textilfolket. Efter flera års uppehåll från att åka så kunde jag ändå undgå från att ramla. Skridskor är som att cykla har man en gång lärt sig så glömmer man det inte. :) Nästa år ska jag köpa mig ett par egna så jag kan åka mycket mer. hehe

Teater - Vi var och såg Bergsprängardöttrar i Västervik genom skolan. Jätte bra verkligen, underhållande, sorglig och frustrerande. Fick en ny bild av rättsystemet. Recension här.

Shoppingtur till Västervik - Matilda och jag var till Västervik och handlade lite saker. Bla. köpte jag tyg till en klänning som jag enbart sydde för en maskerad och troligtvis inte kommer att använda igen. Var på bokia, hittade fjärde delen i bokserien som jag läser. :) Blev väldigt glad för det, konstaterade också att det inte finns så mycket butiker där och jag längtar efter att shoppa i Östersund. Ska spara pengar och handla lite smått och gott när jag är hemma i påsk. :D


Det var dom stora sakerna jag har gjort, just nu har jag fullt upp med att sy min blus på lektionerna. Kommer nog att få sy lite i helgen på den, ska handsy några sömmar för att får det snyggt. Men det har jag inget emot bara det blir snyggt resultat i slutändan som sagt.

Natti

Din notering
Postat av: Gabbe

Så mitt födelsdagsfirande räknas inte.....?

2011-03-17 @ 09:01:11
Postat av: carro

Har inte kommit dit än, det ska få ett alldeles eget inlägg när jag orkar skriva ^^

2011-03-17 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Skriv precis vad du själv vill. Gärna en hälsning eller två. ^^



Vad heter du?:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0